Powered By Apokehei©

Webisod Taylor Samsung Hangat OTG3 Oxygen petronas

Monday 13 August 2012

Info : Iklan Raya TM 2012 - Pilih Ending Pilihan Anda -



Asri, Mei dan Kumar semakin meningkat dewasa dan Asri bakal melanjutkan pengajiannya ke Australia, meninggalkan Mei dan Kumar di Malaysia. Saksikanlah kisah suka duka yang bersulamkan mesej-mesej keharmonian, kekeluargaan, persahabatan, kemaafan dan juga bibit-bibit cinta yang mula berputik.

Pilih Ending Pilihan Anda :


 Ending 1- Dah Sampai
Di hujung ending ni..Mei membuat kejutan dengan mengambil langkah pergi ke Australia untuk meminta maaf kepada Asri..


 Ending 2 - Rahsia
Di hujung ending ni..Asri memutuskan untuk balik ke Malaysia bagi membuat kejutan kepada kawannya..Namun begitu,Asri terkejut setelah terbaca perbualan online antara Kumar dan Mei..Asri merasakan Kumar dan Mei mempunyai hubungan rahsia yang tidak diketahui oleh nya..


 Ending 3 - Perasaanku
Di hujung ending ni..Kumar berpura-pura meluahkan perasaan cintanya kepada Mei dan berharap agar Mei menolak cintanya..Kumar ingin menjadi orang tengah supaya Asri dan Mei meluahkan perasaan mereka..Asri menyangkakan bahawa Kumar betul-betul cintakan Mei dan Mei juga sebaliknya apabila Mei terdiam apabila Kumar meluahkan perasaannya..

 Ending 4 - Surprise
Di hujung ending ni..Asri kembali dari Ausrtalia dan mencari Mei dan Kumar..Asri berasa marah apabila terlihat Mei dan Kumar bermesra..Hubungan persahabatan mereka seakan-akan musnah setelah Asri marah akibat salah faham akan kemesraan Kumar dan Mei..

Sumber : Everyoneconnects

Lepas baca klik : Sini


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012 | Apokehei©